07 January 2011

Tak Reti Nak Cerita...

Assalamualaikum / Hai,

2-3 hari ni, aku asyik rasa serba tak kena je. Nak cerita pun aku tak reti. Perasaan aku sekarang bercampur-baur sangat sampai aku sendiri pun tak tahu aku gembira ke, aku sayang ke, aku rindu ke, aku sedih ke, aku bosan ke, aku marah ke, aku kecewa ke, atau kesemuanya sekali.

Dalam 9-10 hari lagi, MCMF akan berakhir. Alhamdulillah, aku akan mula kerja 18 Januari ni. :D

Selamat Maju Jaya, Wazirah!

6 comments:

  1. owh..sorg demi sorg kawan aku keje...congrt wazi...selamat maju jaya

    ReplyDelete
  2. thanks, pp. nnt klu dh keje, bgtau ye. boleh la aku mintak belanja makan. hehe. :)

    ReplyDelete
  3. haha...ko kene blanja aku makn dulu...sbb ko dah nak keje..ok?

    ReplyDelete
  4. All da best!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...