19 May 2010

Happy Birthday to Me!

Alhamdulillah. Aku kini telah berumur 22 tahun (mengikut kalendar Gregorian).

Pantas sungguh masa berlalu. Sedar tak sedar, lebih dua dekad aku hidup di dunia ini.

Harapan aku pada usia yang meningkat ini...


Aku mahu diri aku semakin dekat dengan Allah

Aku mahu jadi insan yang baik, dan baik lagi

Aku mahu lebih menghargai ilmu

Aku mahu dapat kerja yang baik

Aku mahu berkahwin dengan lelaki soleh

Aku mahu ...

[dan banyak lagi!]

-.-.-.-.-

Terima kasih kepada kawan-kawan yang memberi ucapan "Selamat Hari Lahir" kepadaku. Ada yang ucap sehari awal tapi, tak apa. Aku sayang kamu semua!!! Semoga Allah merahmati kamu...

Terima kasih kepada Fara Rozana atas pemberian e-kad ini...

-.-.-.-.-

Kiriman ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa. :)

6 comments:

  1. deary, as for your birthday gift, i'm giving you a roll of film for you to play with mine BBF. snapshot anything you want with it. dont worry about film develop fee, i'll pay for it. itsa promise! XD

    ReplyDelete
  2. dapat birthday card siap :P since korang punya birhtday dalam exam week. hmm tak dapat nk lukis untuk korang hehe tape aku doakan semoga dapat yang dihajati dan bahagia dunia akhirat!

    ReplyDelete
  3. wah...! thanks miya. wah, wah, wah... :D

    ReplyDelete
  4. happy 22nd birthday wazie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...